Triggered e-mail jest jedną z dobrze znanych metod marketingu. Ma ona wiele zalet. Triggered e-mails są niezbędne do zwiększenia sprzedaży i generowania leadów. Według najnowszych badań e-mail marketing generuje 41 dolarów na każdy 1 dolar wydany na marketing. Ta liczba statystyczna pokazuje, dlaczego tak ważne jest używanie wyzwalaczy do zwiększania sprzedaży. Program do mailingu będzie tutaj bardzo dobrym narzędziem.
Triggery e-mailowe służą do określenia nastawienia i charakteru klientów. Generowanie leadów staje się bardziej komfortowe, jeśli rozumiesz potrzeby swoich klientów. Wymaga to również właściwego zrozumienia Twojego produktu i usług. Dopóki nie zrozumiesz, jak uchwycić większą publiczność z wyzwalaczami e-mail, nigdy nie uderzysz w wysoką sprzedaż.
Jeśli masz małą firmę, musisz użyć wyzwalaczy e-mail wraz z innymi narzędziami social media dla maksymalnych konwersji.
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki różnym typom triggerów e-mailowych?
E-maile z triggerami są wykorzystywane do różnych celów. Są one wszechstronne i prowadzą do wysokiej sprzedaży.
Przyjazny e-mail powitalny jest obowiązkowy
Klienci na twojej stronie internetowej nie odwiedzają jej specjalnie po to, aby dokonać zakupu. To tak jak klienci kupujący w centrum handlowym, robiący window-shopping. Jeśli coś ich przyciąga, mogą dokonać zakupu. Przyjazne powitanie jest najważniejsze.
Wykorzystując program do mailingu, możesz sprawić, że klienci dołączą do Twojego newslettera. Są one dobrym sposobem na przekształcenie odwiedzających w kupujących. Możesz zaoferować im małą ofertę lub zniżkę i przyjazną notkę powitalną w triggered e-mailu, który jest zautomatyzowany. Dzięki temu zdobędziesz zaufanie i będziesz mógł budować relacje z klientami.
Dbanie o klienta wygeneruje sprzedaż
Odzwierciedlenie Twojej firmy pokazuje wartości i moralność, które wprowadziłeś. Zawsze, gdy pojawia się odwiedzający, postrzegaj go jako potencjalnego klienta. Używaj triggered e-maili tak, aby zachwycić i stymulować odwiedzającego, tak aby wylądował na liście klientów. Używając wiadomości e-mail, możesz zbudować z nimi relację, ponieważ to pokazuje klientom, że troszczysz się o nich i o ich potrzeby.